AUTOMATA E-MAIL MARKETING
Az e-mail marketing automatikák lehetővé teszik azt, hogy előre megépítsük az érdeklődőknek az első pár hét “első benyomását”.
Így mindenki, aki feliratkozik hetekig kaphatja tőled a leveleket, bemutathatod neki a vállalkozásod, elmagyarázhatod a termékeidet, érdekes tartalmakat oszthatsz meg velük, anélkül, hogy neked egyenként foglalkozni kellene a feliratkozókkal.
Lehetőséged van arra is, hogy automatikusan kuponokkal jutalmazd a törzsvásárlóidat, és emlékeztetőket küldj nekik a félbehagyott rendeléseikről – mindezt előre automatizáltan.
RENDELÉST VISSZAIGAZOLó e-mail
Amikor egy vásárló befejezi a vásárlást, akkor olyan esetben a WooCommercen belül vannak visszaigazoló levelek, amik a rendeléseket visszaigazolják. Viszont ezek alapesetben eléggé csúnyán néznek ki, nem is lehet személyre szabni őket, úgyhogy mi ezt most meg fogjuk változtatni.
Ehhez egy új telepítünk, ezt pedig az WooCommerce Email Customizer elnevezéssel találjátok meg, Töltsétek le és aktiváljátok.
Ennek a segítségével tudunk különböző olyan felületet létrehozni, amellyel segítséget kapunk, egy olyan szerkesztőfelületet, amivel az Elementorhoz hasonlóan tudjuk szerkeszteni a különböző woocommerce által kiküldött emaileket.
FONTOS! A levél mentésekor NEM az “Új rendelés” opciót kell választani, hanem a “RENDELÉS FELDOLGOZÁSA” elnevezésűt.
A bővítményhez itt találjátok a LICENCE kódot, másoljátok be: 9278f648-e10e-40b0-bf66-9b3fa1a6ee64
(ha valamiért nem fogadja el a licenszkódot, csak zárd be a felugró ablakot, a bővítmény működni fog)
TAG-EK (CÍMKÉK) MAGYARÁZATA
A bővítményen belül találsz egy ú.n. “tag list”-et, amivel minden vásárlónak a SAJÁT rendelési adatait tudod megjeleníteni. Ezeket egyszerűen egy kattintással be tudod tenni a levélbe.
A fontosabbak a következőek:
Get order payment method (beilleszti a vásárló választott fizetési módját)
Get order id (beilleszti a vásárló rendelési azonosítóját)
Get items (beilleszti a kosár tartalmát)
Get order total amount (beilleszti a végösszeget)
Get billing phone (beilleszti a vásárló megadott telefonszámát – ellenőrzés miatt, kellhet futárnak)
Get shipping address (beilleszti a megadott szállítási címet ellenőrzés miatt)
RENDELÉSED VISSZAIGAZOLÁSA SZKRIPT
A alábbi beilleszthető sablon szövegét másold ki, de ahogy a videóban is látod: “ezt a félkövér szöveget ki kell törölni” feliratot valóban töröld is ki a beillesztést követően, különben szétesik az oldal!
Köszönjük a rendelésed!
A rendelési számod a következő: [ec_woo_order_idezt a félkövér szöveget ki kell törölni]
A rendelést fogadtuk, és hamarosan feldolgozásra kerül.
Fizetési mód: [ec_woo_payment_methodezt a félkövér szöveget ki kell törölni]
Bármilyen rendeléssel kapcsolatos kérdés esetén elérsz minket a info@domainneved.hu e-mail címen!
VISSZAJELZÉST KÉRŐ LEVÉL BEÁLLÍTÁSAI
A következő lépés a Visszajelzést kérő levélnek az elkészítése.
Ha emlékeztek rá, az értékelések gyűjtéséhez a Stamped.io elnevezésű eszközt használtuk a Termékoldal SABLON létrehozásakor.
És ezt azért, mert így megjelennek az értékelő kis csillagok, ez pedig bevett módja a visszajelzések gyűjtésének. A legtöbb visszajelzésünk a rendelés teljesítése után pár nappal jelenik meg, vásárlóinkat az automatikusan kimenő levélen keresztül kérhetjük meg arra, hogy értékeljék a terméket.
A Visszajelzést kérő levél szerkesztéséhez nyissuk meg a Stamped.io oldalt és kezdjük el a beállításokat. Az alábbi sorrend alapján haladunk, végül pedig ez alapján tudjátok leellenőrizni a beállításokat is:
- Állítsuk át magyar nyelvre: Settings -Widgets – Customizatation – Languege
- A levél szerkezeti beállítása: Settings – Customize – Reviews
- A levél tartalmának megírása: itt a Tréningben a videó alatt – Levél Sablon
- További angol fordítások beállítása – Settings – Customize – Localizalization
- További angol fordításokat itt a Tréning a videó alatt találtok – Levélbeállítások
- Köszönjük oldal létrehozása és beállítás: Settings – Customize – Redicration
- Extra kérdés a levél alján: – Settings – Cusmomize – Email Frequency “Options”
##shopLogo##
Üdv, ##customerName##!
Nemrég megvásároltad a következő terméket a webshopunkban:
##productName##
Őszintén reméljük, hogy elégedett vagy a vásárlással, és most is örömmel használod a Mantra.hu terméket.
##productImage##
Kérlek tedd meg, hogy írsz nekünk egy rövid visszajelzést, és egy 500 Ft-os kuponnal köszönjük meg!
Az értékelést akár anoniman is elküldheted nekünk, hosszabb és rövidebb visszajelzésnek is örülünk:)
Köszönjük!
Mantrum.hu csapata
Szuper: újra vásárolni fogok
Jó
Közepes
Rossz
Borzasztó
Mi a véleményed a termékről?
Értékelés pár szóban
Szeretnéd, ha anoniman jelenne meg a visszajelzésed?
Küldés
Visszajelzés írása
Visszajelzés írása más termékekhez is
Írd meg a visszajelzést az oldalunkon.
Nem jelenik meg megfelelően az űrlap?
Információk megtekintése a rendelésről
Hogyan kaphatok információt erről a rendelésről?
Látogasd meg a termékoldalt a rendelés összegzésén keresztül
Hogyan írhatok visszajelzést a többi termékhez?
Leiratkozáshoz kattints ide
Legalább 15 karakter szükséges.
Ajánlott termékek
Sikeresen leiratkoztál
Köszönjük oldal létrehozása
A fenti beállítások elvégzése után egy fontos feladat vár Rátok, el kell varrni az utolsó szálakat is a képzeletbeli folyamatábránkon, ahol a visszajelzést adó vásárlónak megköszönjük az értékelését.
Ehhez pedig hozzatok létre egy Köszönjük oldalt, amelyet az erről készült tréningben megtaláltok.
Ezenkívül egy olyan oldal létrehozása is fontos lehet – bár ez opcionális – ha problémája, kérdése van a vásárlást követően a vásárlónak, akkor egy másik oldalra irányíthatod őket.
Erre a célre is létre kell hozni egy Kérdésed van oldalt.
Mindkettő oldal linkjét ezután illesszétek be a Stamped-io oldalon a Visszajelzést kérő levél 4. lépésben bemutatott beállításai alapján.
KUPON LÉTREHOZÁSA ÉS PRÓBA RENDELÉS LEADÁSA
Ebben a részben megtanuljuk a Kuponok létrehozását. Természetesen ehhez még egy kis gyakorlás szükséges lesz, mivel minden webshop egyedi lesz a maga módján. Alakítsátok ki a saját rendszereteket erre.
Miután a visszajelzést kérő levél beállításait elvégeztük, javaslom, hogy indítsatok el egy próba rendelést, hogy lássátok minden rendben történik-e a vásárlás során, és a fenti beállítások megfelelően működtetik a visszajelzések szerzését.