Okos döntés lehet, ha egyszerre, egyidőben több posztot is elkészítesz, és azokra az napokra ütemezed őket, amikor nem lesz elég időd a tartalomgyártásra.
Ezt az előredolgozást a TikTok esetében főleg napokra, vagy legfeljebb hetekre előre érdemes alkalmazni, a platform változékonysága miatt, ennél további időre általában szükségtelen tervezni.
A videóidhoz ötleteket számos helyről szerezhetsz, melyek közül a legfontosabbak a hashtagekre való rákeresés, a trendek és kihívások, valamint a témádban tevékenykedő sikeres TikTokkerek videóinak saját elképzelésed szerinti újramodellezése.
Vonulj félre, és tervezd meg előre egy teljes heti poszthullám megjelenését, amivel nem csak, hogy jobban teljesít a profilod, hanem a folyamatosság miatt, az algoritmus is jobban tanul tőled, hogy kiknek a figyelmét szeretnéd felhívni magadra.
A posztjaidat a közönséged legaktívabb időszakai előtt ~ 0.5 -1 órával tedd közzé.